ge mig fredag!

hej och hå!

godkväll på er. Känner att det var ett tag sedan jag skrev sist. Kan meddela att jag har varit sjuker i ett par dagar, feber och sånt där jobbigt. Icke roligt alls. Det är väll den största anledningen till att det inte har blivit något nytt inlägg här. Hur som helst så kommer det ett här ;b

Sitter just nu och kikar på Beck - Den svaga länken som går på tv4. Ganska bra avslut på helgen tycker jag. I Fredags var jag i PK med mina kära vänner och lyssnade på en cool gatupastor i från Göteborg, sedan blev det KAJ på kvällen också, även det mycket trevligt.

Gårdagen var jag hemma hos mammi med syster och Christer, kikade på melodifestivalen åt middag osv. Sedan fixade jag musik till min gympalektion som jag ska ha i skolan på tisdag. Kommer bli grymt, haha. Vattengympa is the shiet.

På Fredag är det Nationellt prov i engelska. Förutom det så ska jag till HårAteljén och fixa blonda slingor i håret, niiiice. Och efter det blir det jazz som vanligt. Sen kommer den efterlängtade helgen. Papis födelsedag på Söndag och då drar vi iväg till Säfsen på skidresa. Längtaaar,!

sAra är rätt jävla taggad på att shoppa nu asså, blev tyvärr inte Göteborg i helgen. hrmfl,.. Nej du, nu ska jag kika vidare på filmen. Må bäst,!

Ciao,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0