hrmf,.. jag saknar min syster.

tjoluluuuuuu,!

åh, har äntligen skrivit klart min ansökan till sommarjobben. Ska postas imorgon och lycka till på mig sen,!

Beck ikväll, undrar om den är bra,.. Kanske skulle sätta mig och plugga NO istället,? Alltså imorse när jag började läsa NO så mixtrade bara orden ihop sig och det kändes som om ingenting i min hjärna funkade, ingenting alls. Fast igår, självklart när vi skulle åka bort på kvällen, då funkade hjärnan asbra. Helt otroligt vad knasig hjärnan är, höhöh.
Kände att ni kan ignorera de ovanstående raderna *fniss* något ointressanta nämligen.

Yes. jag är happy för att vi ska troligtvis åka på skidsemester v. 12 tror jag det var,? - happy iaf :]]

Sen har jag kommit på att mitt lov har ju varit ganska ointressant det med. Det enda roliga jag har gjort är väll att jag lekte med Emelie en dag och att Christer & Emma var här. Förövrigt så har det varit rätt slappt asså. Ingen ny mobiltelefon, ingen badhusvisit i Skara, inget "träffa alla vänner, som man bestämde med innan lovet" inte för att man har blivit dissad alltså xd men det har bara inte skett. booooooooooring.

Hej och hå, nu kom jag att tänka på att jag kanske ska börja planera min gympalektion som jag ska ha för klassen + 8C. Yes, jag fick nämligen förfrågan om jag kunde tänka mig att ha lektionen även för dom, huh,? shit hrmfl,.! pinsamt,? Äh skitsamma, det är säkert bra för betyget ;b

Shit ja, om det inte vore nog med allt annat just nu i skolan och shit så har jag kommit på att jag måste ju lämna in lappen till musik intervjun & uppspelningen. Det innerbär ju att jag måste ha bestämt vad jag ska spela/sjunga och om jag vill ha ett komp eller ej,? hjälp.

Jag saknar mitt piano & min syster.

kom hem,? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0