I'm a dreamer who wishes for the summer to come. The lovely summer,..

Hey,! :d I'm happy today, I guess.

Jag lyssnar på skön musik, Lady GaGas nya album, riktigt bra,! På tal om ingenting så vill jag se/gå på massor av live konserter i sommar;! Typ Håkan Hellström, Coldplay, Madonna och massa mer,.. haja shit the same. Det blir nog Håkan Hellström på Liseberg i år iallafall, det måste det bli,!
 
Mh juste, sAra saknar sommarn lite för mkt,..
Jag vill vakna upp efter att ha sovit en jätte skön sömn i sommarluft. Sedan vakna helt rufsig i håret i bara pyjamasen gå ut och känna solstrålarna bränna i nacken så att håret riktigt bränns.
Jag vill ta ett steg i gräset och känna daggen mellan mina tår. Då vaknar man alldeles perfekt och det blir en alldeles superb start på dagen.
Jag vill springa och kasta mig i det nyuppvärmda sjön som nästan är alldeles för kall egentligen. Doppa mig, skratta ett tag, kliva upp och svepa morgonrocken om mig. Gå upp mot huset och äta en sommarfrukost bestående av nyplockade bär. Jag vill ta moppen och känna fläkten av den fuktiga sommarluften svepa igenom mina kläder.
Träffa mina vänner och äta glass. Umgås ett tag sedan avsluta dagen med doften av den nygrillade sommarmaten, kött, korv och hamburgare till potatisgratäng eller färskpotatis.
Sedan sitta och avnjuta en underbar efterrätt till solnedgågen nere vid bryggan med fötterna i plurret tillsammans med släkt och vänner. Avsluta dagen med film och nattdopp, det är toppen. Då är det sommar.


Det bästa med sommaren är nog att varje dag är en ny dag med nya möjligheter, jag skulle nog helst vilja vakna upp på olika ställen i världen helst varje morgon och få uppleva ett nytt äventyr. Tänk att få uppleva det någon dag, kanske när jag har blivit äldre. Jag vill bli aupair någon dag, och så vill jag bo i Australien och dyka och snorkla omkring i korallreven, det vore suveränt,! Gud vilka fantasier, hoppas de blir verklighet någon dag.

Nu sover mitt ben, och av någon anledning så har det alltid börjat göra det när jag bloggar, huh,?

I'm just myself, a dreamer,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0