giv mi löv, i göteborg.

hej igen. Det tog lång tid, typ exakt 4 minuter gissar jag på,? jak er lite for best ibland,..

whatever, mitt andra inlägg får också bestå av en ful textstil ;< hrmf,..

Idag är det alla <3 dag. Mjo men tja, puss på alla er som är söta men varför inte vara söt alla dagar,? Varför just denna dagen,? Kanske är mysigt för de som har ett förhållande,? vad vet jag,.. whatever.

Ikväll ska jag och min far åka till våra vänner och äta middag och kika på melodifestivalen. Egentligen tycker jag itne om låtarna som är med i melodifestivalen nu för tiden, de var bättre för många år sedan, innan jag var född. Typ 70- & 80- tals musik är ju asgrymt,!

Som ni kanske förstår så tycker jag om musik och dans. Jag har dansat sedan jag var 6 år gammal, bla. discodans, hip hop, jazz & mtv- jam. Utan dansen vet jag inte vart jag skulle hamna eller vad jag skulle göra om dagarna,? :s vem vet.
Jaja, musik är typ bäst,! vad fasiken skulle man göra utan den,? Man är omgiven av musik vart man än är. Jag själb älskar att sjunga och spela instrument. Jag spelar lite gitarr, piano, synt och trummor.

Eftersom att jag går i årskurs 9 så ska man ju välja till gymnasiet. Mjo som ni förstår så har ni missat en hel del som jag måste skriva om, sorry. Ah iallafall så har jag valt ES - musik i första hand och jag hoppas att jag kommer in på den linjen,! Det vore verkligen asballt,! Toppen fräscha lokaler, bra undervisning och tillsammans med massor av sköna människor, kommer bli toppen,! Ska bara fixa intagningsprovet inför en jury, plus intervju, teori & gehörsprov :00 shit alltså.

hihå just nu ringde min farmor, hon är så söt tycker jag. Hon undrade om jag hade köpt mig någon ny mobiltelefon. Men icke sa nicke för det har jag inte alls gjort ;< VILL HA EN IPHONE NUUUUU;! Men pappa och alla andra inne på elgiganten verkar vara helt emot den idén ;[[[[[[ pooooooooooooop. Det var tydligen någon dum mobilmässa i Barcelona just nu och där skulle det släppas massa nya telefoner som tydligen är bättre än iPhone,.. Men inget kan ju vara snyggare än en iPhone iallafall,! Så jag får jag iallafall vänta typ en eller två månader till, palla det,? men men jag överlever med min bajs samsung -.-

Haha pappa undrar vad jag håller på med, han säger att han blir nervös över hur mkt jag bankar och klickar på tangentbordet så snabbt xd hahaha fölåååååt (a'

Aah juste, såhär efter sportlovet så är man ju astaggad på att plugga,! NOT;! har iallafall en härlig vecka framför mig;

  • Svenska inlämning av bokrecension
  • Engelska glosprov
  • Matteprov, hej jag är sämst i världen, och jag överdriver inte,! eller jo kanske liiiiite men, ah.
  • NO prov, yes,!
  • Praktiskt hemkunskaps prov med Matilda, vi ska laga Kickis berömda limekyckling, mums,! hoppas det blir bra.  
  • Skidresa till Ulricehamn med skolan, JIPPIE :D fast ah jag ska ju åka snowboard då <3 lycka till på mig tycker jag :D fast jag har åkt snowboard sedan jag var nio år så lär man sig aldrig på riktigt tycker jag, jaja.
  • Spanska läxa, mmh tänk German, ojj förlåt jag nämnde namn här i bloggen, har lovat mig själv att inte göra det, men jag var tvungen för att alla ska förstå vad jag menar med Germans spanska läxor, det hör man till och med på namnet; G-E-R-M-A-N, inte så great huh,? då menar jag ett läxförhör som blir ett PROV,! ett fucking prov på 5 sidor, som man fick läxan på dagen innan. Yes hon är great,!
  • SO läxa också, måste göra bra ifrån mig i SOn, men det är lite klurigt ibland.  

Ah det var väll det, den kommande veckan helt enkelt. Plus att jag ska träffa världens bästa LOVIS <3 saknaden är stor bby. Och 5 st träningspass, minst. Men det kan jag behöva, definitivt. Yes jag har sjunkit till den där nivån, jak er best.

Som ni förstår så måste jag hinna med en hel del den här helgen, nu ska jag börja med att söka sommarjobb och plugga NO. Gud vad det är skönt att få skriva av sig,! Yepp, tjao lr ciao kanske,? PYSSSSSSSSS på er :** på alla hjärtans dag och allt,* ironi *

giv mi löv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0