Åsså vare Ulricehamn imorgon, lite för bäst,!

hej hej hej hej hej,!!!

sAra goes happy,! Bara tanken på att jag ska få åka snowboard imorgon med skolan gör mig så glad. Verkligen efterlängtat,! Kan dock inte säga att jag kommer vara lika glad i backen imorgon när jag väl åker och inser att det var ett helt år sedan sist, men men det ska nog gå bra ;b Gerrit har varit här och lämnat brädan och nu taggar man till tuuuusen,!

Kan inte påstå att dagen har varit fullt så great. Listan jag skrev i mitt andra inlägg om alla dessa saker jag skulle hinna med den här veckan har tagit kol på mig. Dagen började med att jag försov mig, toppen,! Sen var det bild och jag var hur seg som helst. Kan berätta att de som kommer och kollar på klass 9B:s konsert i vår kommer att få skåda några riktigt vackra verk, hah. Sen var det musikprov, gick väll sådär. Åt det bättre hållet i alla fall. Fick typ dampet på alla i min klass som satt och nynnade en massa när det var gehörstest, hrmf,.. Sedan var det matte, mitt starkaste ämne som jag älskar sååå mycket. På håltimman efter det så vart det till att plugga SO och spanska som sedan fick avsluta min toppendag i skolan. yes. redhfsanklsmfc,!  

Snart ska jag susa iväg och packa inför imorgon, åh nu blev jag glad igen, hih.

Kan berätta att gårdagens eftermiddag tillbringades med Mathilde, Mathilde och Lovis. Jätte mysigt,! Vi fikade på 3b och bara pratade i flera timmar. Efter det så promenerade vi iväg till dansskolan och så dansade jag och Björkis mtv-jam. Natten fick gå åt till att plugga, anledningen till att jag försov mig idag typ. Och att jag inte hann med något nytt inlägg då.

Syster-yster kom hem i från Norge i måndagskväll. Det var sjovt og dejligt tycker jeg. Lite danska i meningarna tycker jag är snyggt förövrigt. Dåligt med fantasi har jag idag också känner jag, sorry.  

jaja, dagen har inte varit allt för bra men jag är säker på att morgondagen kommer bli så mycket bättre. yes,!

har fortfarande inte orkat lägga någon energi i att fixa till bloggen, hoppas den duger så länge.

leave me a comment.
ciao,!

Kommentarer
Postat av: det vet inte du

hej sara! Mohaha, du vet inte vem det är :)

2009-02-18 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0