memyselfandthes.blogg.se

Jag har fått frågan av ganska många personer varför jag heter memyselfandthes.blogg.se Anledningen är den att när jag skapade den här bloggen så fanns det inte särskilt många namn som man kunde heta pga. att de var upptagna osv. Så fyndig som jag var när jag satt här och tänkte så slutade det iallafall med det här namnet. Me myself and the s står alltså för mig, migsjälv och s som är just migsjälv, sAra helt enkelt. Svårare är det inte. Kanske lite egotrippat men äh. min blogg, mitt namn.

Har också kommit på mig själv med att berätta ganska mycket om skolan och shit hela tiden, kan förstå om det blir ganska långtråkigt i längden. Jag skriver helt enkelt om det som faller mig in att skriva just då, så ni får leva mä't.

Ska iallafall försöka förbättra mig lite och göra den lite roligare med bilder osv. Det kommer så småningom när jag har haft tid med att fota, fixa text och design här på bloggen.

Tack för att ni besöker min blogg, alltid roligt. Och när ni ändå är här så kan ni ju passa på kommentera också :) Då blir jag glad. Må bäst,!  

Bye,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0