gud så trött man kan vara,.. ZzzzZzZZzzzz,..

hellojsan,!

idag är det mina små tissar som jag saknar väldigt alldeles jätte för mycket,.. Usch vad saknaden är stor, mina bäbisar.

Jag kan berätta att inatt har jag inte sovit en endaste blund. Detta pga att jag tänkte på en himla massa olika bloggar hela tiden. Jepp, jag är icke hälsosam. Jag satt framför datorn hela dagen igår. Icke bra, icke bra. Så därför har jag beslutat mig för att aldrig göra om det igen.

Första dagen i skolan efter sportlovet. Yes, som jag har berättat innan så har jag ganska mycket i skolan nu så därför ska jag alldeles strax susa iväg och plugga lite NO. Skoldagen gick otroligt bra för att inte ha sovit en endast liten blund. Jag somnade inte, - yes,! ;b Men det bästa med dagen måste nog vara att vi fick våra klass kläder som vi ahr beställt. Jag har köpt en marinblå hood tröja och ett par ljusgrå mjukisbyxor med tryck. Jag ska ladda upp en bild här så att ni kan skåda det vackra verket av klass 9b(<3!)

Vill passa på att säga grattis till min gullinge Julia som fyller år idag,! Och som dessutom (förhoppningsvis) väljer att åka snowboard med mig i Ulricehamn på torsdag istället för skidor, lite för bäst jah *flin*
Ska även önska min underbart söta farmor ett jättegrattis på 78 års dagen, hihå, hoppas att man blir så gammal en dag. Blir strax till att fara iväg dit oxå på kalas.

Nu ska jag kila iväg och plugga NO, är säker på att det kommer gå bättre nu *ögonlocken sjunker sakta nedåt öven mina ögon, gud så skönt att få "vila ögonen en stund",.. - VAKNA,! * suck. Inte ens kaffe hjälper, då är det illa.

ciao,!

Kommentarer
Postat av: syster

farmor fyller 79! ^^

2009-02-18 @ 18:59:05
Postat av: sAra

jaja, hah (;

2009-02-18 @ 21:01:38
URL: http://memyselfandthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0