www.stylebysAra.devote.se

eyecandy!

hej folket på andra sidan skärmen!

Orkar inte skriva särskilt mycket just nu eftersom att klockan är mycket och jag ska till skolan, urk. Tänkte iallafall meddela att jag har skaffat mig en till blogg igen, haha. Hur som helst så är den andra en mer mode inriktad blogg som jag troligtvis kommer att uppdatera dagligen eller så ofta jag kan. Den här bloggen kommer jag nog har kvar som jag tänker just nu iallafall, vet inte varför egentligen men det kan ju vara trevligt :) hihå.

Hur som helst så blir jag jätteglad om ni besöker min nya blogg på Devote och lämnar en kommentar även där!
www.stylebysAra.devote.se

men glöm inte att läsa den här också ;)

leave me a comment!
love / sAra.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

Har Du inte skrivit nåt sen 14 april? Jag är ju jättenyfiken och tycker det är roligt att läsa.

Kram / Mamma

2009-04-29 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0